Advertising at the Edge of the Apocalypse
- Originální název: Advertising at the Edge of the Apocalypse
- Žánr: Dokumentární
- Režie: Sut Jhally
In this highly anticipated sequel to his groundbreaking, ADVERTISING AND THE END OF THE WORLD, media scholar Sut Jhally explores the devastating personal and environmental fallout from advertising, commercial culture, and rampant American consumerism. Ranging from the emergence of the modern advertising industry in the early 20th century to the full-scale commercialization of the culture today, Jhally identifies one consistent message running throughout all of advertising: the idea that corporate brands and consumer goods are the keys to human happiness. He then shows how this powerful narrative, backed by billions of dollars a year and propagated by the best creative minds, has blinded us to the catastrophic costs of ever-accelerating rates of consumption.
Recenze
Pro komentování je nutné být přihlášený.
Nemáš účet? Nevadí, rychlá registrace!
Zatím nejsou žádné recenze k tomuto filmu.
Informace o postavách filmu
Informace o zajímavostech filmu
Zatím nejsou žádné zajímavosti k tomuto filmu.
Trailer
Trailer není k dispozici.
Známé hlášky z filmu
Zatím nejsou žádné hlášky k tomuto filmu.
Chyby ve filmu
Hodnocení
Pro hodnocení je třeba se Přihlásit!